niedziela, 14 czerwca 2015

Jantar... i to wcale nie Anna.

     Witamy,   
     dzisiaj chciałybyśmy opisać działanie wcierki do włosów firmy Jantar, o której działaniu na pewno wiele z Was słyszało.

     Opinie o tej wcierce są różne, ale jedna z nas postanowiła zebrać się na odwagę i ją wypróbować.

     Na razie stosowałam tę odżywkę przez 3 tygodnie, aktualnie zrobiłam sobie tydzień przerwy, żeby włosy się nie przyzwyczaiły, ale ogólnie rzecz biorąc, zauważyłam jej efekty. Na opakowaniu napisane jest, że zapobiega wypadaniu włosów - to w moim przypadku nieprawda, ale włosy zaczęły szybciej rosnąć. Zazwyczaj włosy rosną mi tak ok. 1 cm miesięcznie, w czasie stosowania odżywki urosły mi o 1,5 cm. Poza tym włosy są lejące i lśniące. Takie działanie bardzo mi odpowiada. Obawiam się tylko, że włosy szybko przyzwyczają się do wcierki i przestanie działać na ich porost. Oby nie! ;)

2 komentarze: