poniedziałek, 1 czerwca 2015

Aussie zrobi włosom dobrze

     Cześć,
     dzisiejszy post dotyczy produktów używanej przez nas firmy Aussie. Na co dzień stosujemy kosmetyki do pielęgnacji włosów właśnie tej marki i jesteśmy z nich bardzo zadowolone. Jedna z nas stosuje szampon Colour Mate do włosów farbowanych i niesfornych, a druga odżywkę Shine do włosów przeciążonych, mających zacząć lśnić.

1.


2.

1. Mimo że szampon jest do włosów farbowanych, nie utrzymuje koloru, ale za to sprawia, że łatwiej się rozczesują, ładnie pachną i są mięciutkie. Mnie przede wszystkim urzeka jagodowy zapach, ale poza tym niewiele wnosi do mojego życia, tzn. do kondycji moich włosów. Być może byłoby lepiej gdybym stosowała go razem z odżywką firmy Aussie. 

2. Odżywka nadaje połysku włosom, poprawiła stan moich końcówek - chroni włosy przed zniszczeniami mechanicznymi. Ułatwia rozczesywanie i modelowanie. Delikatnie odciąża włosy przez co wydają się bardziej puszyste. Podoba mi się, że zapach pozostaje na włosach przed długi czas. 

4 komentarze:

  1. To super, że zapach odżywki utrzymuje się przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze myślałam ze będą lepsze ale lubię je :D

      Usuń